وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

some lyric...

I've seen you twice, in a short time
Only a week since we started
It seems to me, for every time
I'm getting more open-hearted
     

But I think I can see in your face
There's a lot you can teach me
So I wanna know..

What's the name of the game?
Does it mean anything to you?
What's the name of the game?
Can you feel it the way I do?
Tell me please, 'cause I have to know
I'm a bashful child, beginning to grow

And you make me talk
And you make me feel
And you make me show
What I'm trying to conceal
If I trust in you, would you let me down?
Would you laugh at me, if I said I care for you?
Could you feel the same way too?
I wanna know..

The name of the gameI

Your smile, and the sound of your voice
And the way you see through me
Got a feeling, you give me no choice
But it means a lot to me
So I wanna know..
      
And you make me talk
And you make me feel
And you make me show
What I'm trying to conceal
If I trust in you, would you let me down?
Would you laugh at me, if I said I care for you?
Could you feel the same way too?
I wanna know..
Oh yes I wanna know..
...fade

...

هی وقت کردی و حوصله داشتی یه مروری بزن به بهمن و اسفند...تو همین وبلاگ.
خودتو پیدا کن...
بعد منو دعوا کن ! که چرا یهو تریپ میشی...
دیوونه...ببین منو!
من اینا رو میدونم...
به خدا میدونم.
همونجوری که یه چیزایی و ok کردیم...همه چیز درست میشه!
تو دستت و بده...من خوبم!
من خوبم.
خیلی...
تو هستی...آسمون هم آبیه!
من خیلی خوبم.

که چی؟


هر چی من تو scrapbook شما نوشتم پاک کنید...منم ماله شما رو پاک میکنم...
هیچ وقت هیچ کس نمیفهمه من بودم.جواب هم که مال دیواره!

یه امتیاز مال تو !

م.ف.



داشتم میگفتم:
نمیدونم دیگه آپ دیت ام نمیاد.
ترسو شدم.
** مینویسم،توقع دارم همه بفهمن من چی میگم.

چرا برف نمیاد؟

نق ندارم،ولی دلم هوای یه معاشرت طولانی کرده.
انگار تو دنیا فقط وقتی به حرفات گوش میدن که حالت بده..
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

داشتم گوش میدادم...
یه جوری نشستم که منو نبینی...
ـ چطوری ؟
ـخوبم.
ـخوب نیستی...
ـ نه نیستم.
ـ باشه دیگه بهت نمیگم...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خوب که نگاه کنی مشکلات بشری سه تا موضوعه:
۱- پول
۲- جنس مخالف
۳- فلسفه ی زندگی

هر چی هم این فیلسوفا کتاب نوشتن و گفتن که ما حل کردیم زر زدن. هیچ گوهی هم نخوردن.
حالا هی برو کتاب بخون،جمله های عمیق و حفظ  کن.
خره! هممون اس کل شدیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ



قبل تر ها یکی رید به یه قضیه... بعد تر ها یکی گفت : پیف، بو میاد.
دومی و گرفتن به اتهام اشاعه ی اکاذیب تا جون داشت کتک زدن بعد هم گفتن حرف که میزنی فکر کن روش...
خفه شد نشست سر جاش...

چند وقت بعد، بوی گند همه جا رو برداشت.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ