وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

go down moses



مشروطی هم عالمی داره...
کارنامه ی اعمالم و دادن دست چپم و گفتن...مشروط.

ولی باز خوشحالم..
مشکل روحی ندارم...

درستش میکنم.

Killer on the road

Riders on the storm
Riders on the storm

Into this house we're born
Into this world we're thrown
Like a dog without a bone
An actor out alone

Riders on the storm

There's a killer on the road
His brain is squirming like a toad
Take a long holiday
Let your children play
If you give this man a ride
Sweet family will die
Killer on the road

Girl you gotta love your man
Girl you gotta love your man
Take him by the hand
Make him understand
The world on you depends
Or life will never end
Gotta love your man

...

حوصله اش سر رفته...
عین سگ شده....
چرت میگه...
باور نکن...
همش ماله تو به خدا...
همش ماله تو....
هل نزن...
نشون نده....
اگه بفهمه دهنت سرویسه...
بی خیال شو...
این چیزا رو ول کن...
خودت و دریاب.

عین یه بند باز...در معرض سقوط...
نجات غریق....
دریا.............................
سیگار.......
تو
تو
تو

سیگار
آرامش
سکوت...

انتظار

تلفن
تلویزیون
رابطه
ارتباط
چت
اینترنت
تو
تو
شک
تردید
حسادت

تپش
تهوع
توالت...
سردرد
خواب
تخت خواب..
تو
تو
تو

گرما
آغوش
بوسه
نوازش
محبت
من
من
من
تو

شام
ناهار
صبحانه
کره
پنیر
تفاهم
عشق....

فردا
پس فردا
پس اون فردا
تا....
همیشه...
ابد
ابدیت
جاودانگی...
من
تو
من
من
من
من
مـــــــــــ.....

با من عروسی میکنی؟



ـ۱،۲،۳،۴
-آروم بگو...تمرکز ام و به هم میریزی...
ـ۱۰
ـبا خودش:(نکنه داره امتحانم میکنه؟ نکنه میخواد ببینه من از اون بدبختهای ترشیده ام؟...)
ـ۲۰،۲۱
ـ(....نکنه بعدش ضد حال بزنه بگه: هه هه من شوخی کردم چرا جدی گرفتی؟...)
ـ۲۹،۳۰
ـ(.... چه جوری آخه تصمیم بگیرم؟توی یه دقیقه؟ اصلا جواب نمیدم...سکوت میکنم ببینم عکس العملش چیه...)
ـ۴۰!
ـ(...آخه اینجوری فکر میکنه اعتماد نکردم...فکر میکنه میگم نه! ....نه بابا ...شوخی میکنه...من اصلا حوصله ی این شوخی ها رو ندارم...یعنی منو انقدر دوست داره؟ ... وای آروم بشمر..)
ـ۴۹،۵۰!
ـ(.....اگه بگم نه چی میشه؟من اصلا تا حالا به این فکر نکردم...آخه این بزرگه...مسئله ی کوچیکی نیست که تو ۶۰  ثانیه بشه تصمیم گرفت...بذار الان میگم من کلی وقت میخوام...نه بابا ...اگه میخواست وقت داده بود...آهان برمیگردم ماچش میکنم...شاید منو ماچ کنه . یادش بره ...میفهمه ،احمق که نیست...)
ـ۶۰!
....سکوت...
ـچی شد؟
ـآره...آره
(:

ماچ!



لباش و چسبوند به شیشه ی ماشین...محکم فشار داد...
شیشه ی سرد، داغ کرد و عرق ریخت..
پشت شیشه یکی لبخند زد...
دوباره لباش و چسبوند به شیشه...
اونطرف یکی پشتش و کرده بود و داشت با موبایل حرف میزد...


تاریک بود...
روی شیشه جای دو تا لب یخ زده بود... 

ــــــــــــــــ




یه چیزی ته دلم زده زیر آواز...
هی پشت هم آواز های عاشقونه میخونه!
دچار یه سرخوشی دائمی شدم...
درگیر یه لبخند همیشگی شدم...


تو باعث شدی...

یه چیزی زیر لبام دائم تکرار میشه....
ذکر میگم...
                       
                                      شب ...
                                               ...روز...

ذکر میگم.

فقط برای تو.

راستی ...
از لحظه ای که گفتی کابوس نبین، من ندیدم..
انگار همه منتظر بودن تو بگی: پخ!
همه فرار کردن.


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در جواب اون حرفت که گفتی من به یه نقطه میرسم، که فلان و فلانه!
اون نقطه نیست...یه راهه...خودت طی میکنی...و این تویی که به اون مسیر میری...
این تویی که انتخاب میکنی...
وقتی به یه راهی میری که بن بسته....این تقدیر تو نیست...انتخابته!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

راستی آقا...
درسته ما بد رفتاری میکنیم...
ولی این معنی این نمیده که ما هنوز برای نگاه عمیقتون جون نمیدیم!
ما نه تنها کلی خاطر اون پیچ و تاب های موی خوشگلتون و میخوایم، واسه ی هر تارش هم که تو شونه گیر میکنه و یا میفته رو فرش زیر دست و پا هزار تا گوسفند قربونی میکنیم.
پاش بیفته خودمون و قربونی میکنیم!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

می دونی یه روز گفتم از هیچی برات دریغ نمیکنم!
دیدی، من چیزی و ازت دریغ نکردم.
من سعی کردم. هنوزم میکنم...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تمام شب آنجا
میان سینه ی من
کسی ز نومیدی
نفس نفس میزد
کسی به پا میخواست
کسی تو را میخواست
دو دست سرد او
دوباره پس میزد....

...

گفتم وقتی حالم خوب شه آپ دیت میکنم...
از بس خوبم ، وقت ندارم آپدیت کنم.
معذرت میخوام ...
بعدا تعریف میکنم.