وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

برای این 3 روز

Love You 'Till The End Lyrics
Artist(Band):Pogues


I just want to see you

When you're all alone
I just want to catch you if I can
I just want to be there
When the morning light explodes
On your face it radiates
I can't escape
I love you till the end

I just want to tell you nothing
You don't want to hear
All I want is for you to say
Why don't you just take me
Where I've never been before
I know you want to hear me
Catch my breath
I love you till the end (x4)

I just want to be there
When we're caught in the rain
I just want to see you laugh not cry
I just want to feel you
When the night puts on its cloak
I'm lost for words dont tell me
Cause all I can say
I love you till the end (x5)

یقه اسکی مشکی با گردنبند وگوشواره و دستبند بافتنی


گاهی فکرمی‌کنم تمام چیزی را که همیشه می‌خواستم همیشه داشتم...

برای من اتفاقی افتاده

 تعجب میکنم که آدمها توی هم دنبال چی می‌گردن؟

خانواده برای من عجیب است

من دوست دارم

گاهی هم میتوانم عق بزنم

برای من لبخند زدن به درخت‌ها یا به آسمان یا به برگ‌ها یا به کوه‌ها عجیب نیست

همین چند وقت پیش که یادم رفت به گلدانمان دو روز آب بدهم و بد تندی آب دادم و التماسش کردم که بلند شود و شد...

برای من تشکر کردن از گلدان خانه برای اینکه بعد از دو روز سرش را با افتخار بالا کرد و خندید عار نیست.

برای من تنها بودن افتخار نیست

زن بدون عشق عین گلی بدون آفتاب است و من قبول دارم

برای من داد زدن اینکه من عاشقت هستم خیلی افتخار است

من خجالت میکشم که وقتی تنهایی توی خانه با موسیقی معلق میزنم کسی ببیند و نمیدانم هنوز که چرا؟!

برای من گردنبند طلا قشنگ است ولی در مقابل یک account last fm که تو برایم روی اینترنت 6 ماهه باز میکنی هیچ است.

برای من نگاه عجیب دختر‌های فامیل به صورت بدون آرایشم و دست‌هایم با دستبندهای بافتنی خنده‌دار است.

من همیشه تمام چیزی را که خواسته‌ام داشته‌ام...


پ.ن :راستی شوهر خاله‌ام مرده.

fact

فکر می‌کنم گاهی که زیاد بلند پروازی می‌کنم بال‌هامو میچینه...

انگار بگه بسه دیگه انقدر نباف

یا انقدر فکر نکن توی دنیا فقط تو هستی که میتونی موفق باشی

برای همین گاهی زمینم میزنه یا جلوی کارامو میگیره یا نا امیدم می‌کنه.

و من چون همش فکر میکنم که اینا همش امتحانه دوباره به خیال بافی ادامه میدم و پی گیری شدید میکنم.

امروز تمام اون مسیری رو که حدود دو ماه پیش رفته بودم دنبال رویاهام دوباره رفتم تا پولی که داده بودم برای رویاهام و پس بگیرم و این جریان عین اون روزا یک هفته‌ای ادامه داره.

تمام لحظه لحظه‌‌اش برام سخت بود با اینکه همشو از اول می‌دونستم.

نمیدونم چرا امروز یهو انقدر بهم برخورد.

یه جوری دپ زدم یا شاید نا امید شدم و شک کردم که نکنه ماجرای تقدیر یه جورایی جدی باشه و من حق انتخاب ندارم؟

نمیدونم

به هر حال فردا یا پس فردا حالم بهتره!

خیلی هم جدی نیست

یه جوری لوس بازی و بی‌مزه بازیه!

---

موهایت بلند شده قشنگ شده

مجعد

پیچ در پیچ

خارج از کنترل

و به طرز دیوانه کننده‌ای جذاب

take a walk on the wild side

خوب  بعد دو ماه زنگ زدم به سفارت و گفتن که رد شدی...

منم یه نگاهی بهش‌کردم و گفتم بالاخره کار خودتو کردی؟

می‌دونست که باید چی کارم کنه و کرد.

مامانم تمام روز و جلوم نشست و نگام می‌کرد که ببینه کی بالاخره گریه می‌کنم.

منم زدم بیرون و کافه و خونه‌ی دوستان و خودمو یه کاپوچینوی L  مهمون کردم توی بارون و یه بسته سیگار و قدم زنان رفتم...

باشه.دارم برات. گریه نمی‌کنم . نگاهتم نمی‌کنم.

فکرکنم خیلی بد نیست شاید یه چیز خوب تو راه باشه...