وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

...

 اشکهای یک زن  و هیچ وقت باور نکن...

متاسفم.
این بار خودم و نمیبخشم.
تو هم نبخش...


پ.ن : نخونده بگیرین



پرسیدم : چگونه بی‌خانمان شدی؟
گفت: شهروند چشم‌های تو بودم
که در نگشودی...

سوت بزن!



ترجیح میدم وبلاگ آپ دیت کنم تا پروژه ام و تموم کنم...


don't worry , be happy!

بسه دیگه... من برم به پروژه ام برسم!

again


همه چیز فعلا خوب پیش میره...
سعی میکنم بیشتر ندونم ...
روم نمیشه بگم چه جوریم....

نمیخوام ...
نرو!

حرف آخر






من دیگه حرفی ندارم...

بالاخره!

(۲۴)

اگه مامانم رو تختم به صورت اتفاقی خوابش نبرده بود ، الان هم من خواب بودم ، هم این همه ** شعر اینجا نبود...

چیزی حس نمیکنم!
-------------------------------------------------------
خواننده ی عزیز هر چی میخوای بنویسی بنویس!
اما منتظر جواب نباشید ...

پ.ن : جز شما دوست من!

(۲۳)

فردا میخوام های لایت کنم... یه زره بخندیم!


ما رو ببین به کجا رسیدیم!


(۲۲)

اون روز تو پارک ملت بالای ۳ تا شبدر چهار پر پیدا کردم...
چیزی که تقریبا امکان ناپذیره...

پس میشه ، چیزایی که فکر میکنی هیچ وقت نمیشه؟!
هورااااااااااااااااااااااااااااااااا

(۲۱)


آره تو!
خودت میدونی که یه چیزی داری که بقیه ندارن!

فکر میکنم که خودت میدونی...

هوم؟؟؟ منو داری؟؟؟ (:

آره منو داری!

(...)

Do You Want To Know A Secret Lyrics


You'll never know how much I really love you
You'll never know how much I really care

Listen
Do you want to know a secret
Do you promise not to tell, whoa oh, oh

Closer
Let me whisper in your ear
Say the words you long to hear
I'm in love with you

Listen
Do you want to know a secret
Do you promise not to tell, whoa oh, oh

Closer
Let me whisper in your ear
Say the words you long to hear
I'm in love with you

....Nobody knows, just we two