وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

سوال

هی.............
امروز همش خونه بودم. از طلوع تا طلوع بعدی...
می دونی ...آسمون ریده! هوا به کثافت کشیده شده!
من اینجام . توی اتاقم.  با هیچکس. خیلی خوبه، هیچکس مهربونه، آرومه، ساکته، تنهاست، بی آذاره....
تنها بدیی که داره اینه که باهام قهره! از وقتی که فهمیدم تنها نیستم و هیچکس با منه، از لحظه ای که حضورشو حس کردم... باهام قهره! می دونی دیر دیدمش! باید زود تر  مخم می جنبید.
فکر کنم قلبش شکسته!
آدما تو زندگی همیشه به فکر اون کسی هستن که بهتره... 
هی با هم آشنا میشن و هی سراغ بعدی میرن!
اولش بد نیست ... بد بختیش اینجاست که عادت میشه . نمی فهمن...بعدی و بعدش باز بعدی.
برای همین توی اون گشتن ها اون کسی که کامله میاد ومیره...و نمی بینن!
از روش میگذرن.
یه موقعی می فهمن که دیگه.......
و تنهایی...... 
 (((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
عاقبت یکی پیدا شد که کاملا جور در میامد!
اما ناگهان...
 قطعه ی گم شده شروع کرد به رشد کردن!
و رشد کرد
- من نمیدانستم تو رشد میکنی
 قطعه ی گم شده جواب داد:
« من هم نمی دانستم»
-می روم پی قطعه ی گم شده ی خودم ،
که بزرگ هم نمیشود...
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
خوب من اینجا ...دقیق همین نقطه ، یه روزی ایستادم.
البته مهم نیست ...تا روزی که یه دایره ی کامل بشم خیلی مونده!
من الان میدونم چرا .....جواب اون نمی دونم ها رو....
 «««««« آقا جان نخون! اصلا تو که نوشته های منو نمی پسندی ،نخون! 
من ** می گم! تو چرا میخونی؟
توی این دنیا یه جا نیست آدم  حرف **شعر بگه و کسی نگه چرا؟ 
همه که نمییان بلاگ بنویسن واسه ی دختر بازی و پسر تور کردن؟!
یکی هم میاد دروغ بگه.....»»»»»»»»»


ـــــــــــــ یه قول تا کی یه قوله؟ 
۱) تا ابد
۲) تا موقعی که فراموش بشه
۳) تا موقعی که شکسته بشه
۴) تا لحظه ای که طرف قول داده، دیگه نخواد
۵) تا لحظه ای که طرف قول گرفته، نخواد
۶) تا لحظه ای که منطق بگه احمق این چیه که گفتی
۷)............. هر دلیلی که من الان به مخم نمیرسه(جای خالی را پر کنید)
۸) تا نداره. 
۹) هیچکدام.
۱۰) کلیه ی موارد


ــــــــــــ از کجا میشه فهمید که یه رابطه  کجا تموم میشه؟
۱) از زنگ نزدن 
۲) از بی توجهی کردن
۳) از اینکه طرف بیاد تو چشات بگه:بیخیال شو!
۴) از اینکه وقتی کنارشی با یکی دیگه بره بیرون
۵) از اینکه بگه من نمی دونم خودت به هر جایی که می خوای هدایت کن( خوب یه نفری که نمیشه، پس قاعدتا باید خودت بفهمی)
۶) از اینکه بگه :.....................( سکوت) یعنی هیچ نظری نده!
۷) از اینکه یه روزی ازت قول بگیره و یه روزی یادش بره و دیگه به روت نیاره.
۸) از اینکه ۲ بار بگه بریم بیرون و دیگه حتا نگه دلم تنگ شده.
۹) ............. یه راه دیگه که تو نمی فهمی.
۱۰) کلیه ی موارد
۱۱) هیچ کدام.
۱۲)اگه فکر میکنین بازم هست بنویسین!

صدام!

سلام ...
می بینین که تقریبا همه ی چیزایی که نوشته بودم و پاک کردم....
آخه دیگه تقریبا همش شده بود ** شعر....
.................................
امروز با چند تا آدم که اسمشون دوسته بودم.
آدم های خوبی هستن....
من دوستشون دارم.
می دونین.... یکسشون برام مشت محکم و کوبنده ی منطقه....
یکیشون ، توی یه چتی یه ابدی گیر کرده....اصلا می خواد که باشه.ازم متنفره.
یکی دیگه.... دنبال یه چیزیه که من تا حالا نفهمیدم...ولی همیشه میخواد فرهنگ جدیدی و بیاره توی اکیپ.
یکی دیگه از همه ناراحته و فکر می کنه هیچکی دوسش نداره...ولی این طور نیست.
یکی دیگه راهش جداست...نمی دونم چرا اینجا بر خورده! اونم فکر کنم، می خواد یه جای دیگه باشه.همه رو نموده! حتا منو! 
یکی دیگه نرمال تر از همست. نمی دونم چرا؟! همیشه یه لبخند خوبی داره.
یکی دیگه شب و روز **خل بازی در میاره....ولی فکر کنم ته دلش کلی غم داره!
همه بد توی در و دیوارن!
ولی من نمی دونم چی بگم؟! گاهی می خوام نبینمشون.
گاهی می خوام حلشون کنم. می خوام فراموش شون کنم.گاهی می خوام تا ته ته ببینمشون.
دختر های اطرافم ازم متنفرن! می بینم! نمی دونم چرا؟! من کاری باهاشون ندارم.
منم گاهی همین حسو دارم . ولی می دونم چرا!
زیاد مهم نیستن! اونا فقط بلدن ازت بد بگن و مسخرت کنن و آزارت بدن.
مهم کیه؟
می دونی یه موقعی شد که نمی دونستم. اول فکر کردم....اشتباه فکر کردم. بعد فهمیدم که مهمه همه جا همه وقت منم!
نه اون ، نه اون یکی... خود خواه نیستم . ولی خودمم! 
اگه تو نیستی ، بی خیال . 
دیگه هیچی نمی نویسم!راجع به گذشته ها.... 
می خوام از حال بنویسم.
از خودم! از تنهایی هام.
از آدم هایی که دور برم الان هستن. و وقتی میگم تنهام ته دلشون می خندن و باور ندارن!
می دونین ایول خودم. هر چی نوشته بودم پاک کردم.
مهم نیست . چون اون آدمه دیگه مهم نیست.
چون خودمم و خودم.
بی خیال . بی خیال...............................
آدما خیلی کوچیکن! خیلی کوچیک... 
خودم و هیچ وقت نگفتم....توی دوستام من در ظاهر همیشه خوشحالم. همیشه میخندم ، همیشه شیطونم! همیشه خوبم و دردم فقط یه دوست خوبه!
بابا جان من دل خوش سیری چند؟
خوبین ها؟؟؟!!!!!
خنگ ها!  می دونین کی میشه برم؟ کی میاد؟ کی میرم؟ کی میرم اونجا؟ کی میرم از اینجا؟  این خدا هم واسه ی خودش خوشحال بوده! این چیه آفریدی؟ خیلی چرته! 
آقا بیا نسلشون وردار ....هه هه
 حالا من هی بگم اینا همش چرته!
راستی دیدی صدام و گرفتن؟ تحقیر و تو چشاش دیدی؟ دلم سوخت واسش....
همه بدشون میاد ازش....گناه داره!
واقعا حق یه دیکتاتور بزرگ این نیست ....اگه هیتلر هم اینجوری زنده میموند، این همه طرفدار و داشت؟
کی  از حرفام طرفداری میکنه ؟ هیشکی؟

با عرض پوزش

عزیز دل من....
معذرت میخوام.

سلام خودم

سلام ...
من الان اومدم.همین الان الان.....
این صرفا برای تست هست ....۱......۲......۳..... آماده برای ضبط.من رفتم.من اومدم.... برو !کات.