وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

چرکنویس

خسته و متنفرم

دلم شکسته
به آدم‌های دور و برم آسیب می‌رسونم
و توقعات بی‌جا دارم
رک و راستگو شده‌ام
با اینکه شدید معاشرت می‌کنم، به شدت احساس تنهایی می‌کنم

سناریو‌ی تازه من (1)

یک اتفاق بدی افتاده توی زندگی ام
اصلا عجله ندارم
شلکس بدی من رو فرا گرفته

یک اتفاق بد دیگری هم افتاده
هیچ چیز نمی‌خوام
حتا دارم از صرافت دیدن یک زرافه و یک شیر واقعی از جنگل‌های آفریقا می‌افتم

اگر اون گردنبنده رو هم نخوام...
یعنی دیگه کار از کار گذشته...


یادگاری

ذهنم خراب است
مقصرم انگار


می‌گویم
شاید بی تو بهتر باشد؟
بی عشقت هرگز

هر شب همین فکر‌ها
هر شب همین تصمیم‌ها
هر صبح آشتی
هر صبح ناز و عشوه

شب‌ها دوباره ذهنم خراب می‌شود و تمام میکنم دوستیمان را
و صبح...

شب و روزمی
شب روز

لپ‌هایم پر از گوجه سبز
فکر‌میکنم به لحظه‌ای که می‌خواستم تا ابد با تو باشم
این خرداد می‌شود 4 سال تمام
برای من که آرزوی یک روز با تو بودن را داشته‌ام
اگر همین الان هم بمیرم
خوشبختم
زیادی هم خوش‌گذشته
اگر‌هم شب‌ها عر میزنم
به‌خاطر خود‌خواهی است...
نگران نباش
لپ‌هایم پر از گوجه سبز است
خوشبختم

poison girl

می‌دانم
میایی

اگر نیایی که دنیا خیلی تخمی است
هیچ
هیچ
هیچ را می فهمم
از وقتی فهمیدم ابدیت یعنی دایره
و حلقه و طره و تاب
و هر فرم دورانی
یعنی تا ابد
و دست و رگ
یعنی
هرگز
شاید بیایی
به خاطر آن طره
یا آن تابی که گوشه‌ی مویم دارد
یا ابدیتی که حرفش را زدیم
اگر نه
که دنیا خیلی تخمی است
---------------------------------
یک خانه
برای خودم
که تویش
تا ابد
آرام
امن
برای خودم
دستانت را بکارم
و هر بهار
شکوفه دهی
هزاران بار
رشد کنند
ساقه‌‌هایش
بروند از ساق‌‌هایم
بالا
توت فرنگی بود
هر چه بود
---------------------------------
گفته
صد بار بیشتر
باورم نمی‌شود
هنوز
خوابم

paralyzer

فکر کنم
اشتباهی
چشمت را بوسیدم
می‌گویند
دوری می‌آورد

--------------------------
تمام امروز را گریستم
از دیشب
گریستم
تا امشب
تا فردا شب هم
چنگ می‌زنم
حالم به هم میخورد
عق
روی خودم
و تئوری‌های مزخرفم
و عق
روی شیمی
و میشاشم
به عشق
و به زمان
و به خاطره
و عق
کف حمام

تو را می‌خواهم
فقط
-------------------------------

بیا

برای یک لحظه

--------------------------------
انگار هیچ جوره deal امان نمی‌شود
نه دو دقیقه
نه یک دقیقه
نه حتا 20 ثانیه
هرگز؟
شاید؟
maybe
یک روزی
10 ثانیه