وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

سلام خودم

سلام ...
من الان اومدم.همین الان الان.....
این صرفا برای تست هست ....۱......۲......۳..... آماده برای ضبط.من رفتم.من اومدم.... برو !کات. 
نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 14 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:39 ق.ظ

خوش اومدی٬
حرفاتو بزن٬ حرفای دلت...همین کافیه

FATI JOOON شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 03:29 ق.ظ http://NASLEMAN.NET

بگو نسل ما کجا رفت؟
نسلی که اومد بباره!
نسلی که از آیینه رد شد، بی صدا به یک اشاره!
نسلی که می خواست زمینُ توی آسمون بکاره!
حتا آسمونش امروز، توی قابی از حصاره!

دوست عزیز سلام
به روزم . . . و منتظر حضور سبزت
WWW.NasleMan.NET

alamdary یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:51 ب.ظ http://obekhar.com/

سلام به دوست عزیز و گرامی خسته نباشی واقعا وبلاگ خوبی داری خسته نباشید
اگه مایل بودی یه سری به سایت ما بزن
ضرر نمیکنی
بهترین وسایل و ابزار جدید
حتما دیدن کنید
از قبلیه دوربین خودکاری
و......
راستی اگه مایل به تبادل لینک بودی منو با عنوان
"اجناس جدید ارزان و شگفت انگیز"
لینک کن و سپس به سایت ما سر بزن
و روی تبادل لینک کلیک کن و اطلاعات خودتو وارد کن تا لینک شما هم توی بزرگترین فروشگاه ایران ثبت بشه با تشکر
در ضمن فروشگاه ما در روز 10 هزار تا بازدید داره پس فکر کنم با تبادل لینک ساده بهترین آمار هم بدست میارید

با تشکر از لطف و عنایت شما دوست عزیز موفق باشید

negin شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:52 ق.ظ http://iutab.com/index.php?productID=131

با بسته رازهای گوگل دیگر شما میتونین آمار بازدید سایت خود را افزایش بدین ما همراه بسته یک نرم افزار اتوماتیک بوستر وب در اختیارتون میزاریم که در یک روز هر چقدر که بخواین آمارتون رو بالا ببرین با آی پی های مختلف

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد