وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

بی عنوان...

سلام.
--------------------
میدونی...من چند ساله که از پنجره ی اتاقم، یه زاویه ی دید دارم. ماشین رد نمیشه از زیرش...همیشه همونجوری که بوده هست. تنها تغیرایی که گاه گاه میکنه...اینه که چراغ بعضب اتاق ها خاموش و روشن میشه...گاهی هم گنجشکا و کبوتر ها رفت و آمد دارن.یه بار هم یه قورباغه هه میپرید...مـــــــــــــــــم،ولی وقتی از پنجره ی خونه ی شما نگاه میکنم.....وقتی زاویه ی دیدم عوض میشه....هم میترسم هم چیزای دیگه میبینم.
گاهی میخوام از پنجره های دیگه.....پنجره ی خودم و ببینم.
گاهی میخوام جامو عوض کنم و از پنجره ی دیگه ای دنیا رو ببینم.
یه چیزی ....بین خودمون باشه...یه زره به اینجا عادت کردم، یه زره هم ...میترسم.ترسش ماله اون ارتفاعه نیست که داره....ماله اون حقیقته هست که از دیدنش فراری یم!
من خیلی سطحی نگرم.
--------------------
میدونی...اون گلی که یه روز خریدی از اون گل فروشه تو ترافیک دم شهر بازی....همون که از دو تا دسته ، من اون پژمرده تر ارو برای گرفتن ازت انتخواب کردم....همون موقعی که گفتی پر از تجربه ان...همون که آویزن شون کردم کنار پنجره.....، دیشب که پنجره رو باز کردم...هی خودشو میکشید به سمت بیرون ...یه بار یادمه لای پنجره له شدن، حالا نمیدونم...فکر میکنی میخواست فرار کنه؟ یا زاویه ی دید منو ببینه؟ یا ......
ولی جل الخالق! هنوز حرفتو که گفتی:<< دود از کنده بلند میشه>> قبول دارم!
این دسته گله جدی جدی بی خیاله بیرون رفتن نمیشه!
----------------------
امروز کیفمو ریختم بیرون....دو تا سیگار بود ، یکی نصفه ، یکی کامل...
نصفه هرو برداشتم....
دیدم داغون شده که هیچی....کلیه ی محتویات ش ریخته بیرون...
انداختمش دور....
سالم ارو برداشتم....
روشن کردم و تا تهش رفتم!
نفهمیدم ، توی جعبه چه اتفاقی افتاده بود....چه بلایی سر اون بد بخت کوچولوی دنیا ندیده اومده بود...
ولی دوباره... حرفتو که گفتی:<< دود از کنده بلند میشه>> قبول دارم!
----------------------
میدونی....هیچ وقت دقت کردی، چرا وقتی میبینمت خندم میگیره؟
از اینکه منو تازگی ها که میبینی خیلی سرد دست میدی و لپ امو میبوسی...!
آخه انگار یادت رفته ، دو روز قبلش ،کی بود که لب هاتو میبوسید.
---------------------
آخی.....خیلی وقت بود ننوشته بودم. دستم درد نکنه! دستم درد میکنه!
ممنون از همون دوسته که گفت نوشته هاتو دوست دارم .... باز بنویس...!
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد