وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

همه گول خوردند!

پریروز توی حمام موهامو زدم...
الان تا زیر گردنمه...
مدل جدیدشو دوست دارم...
با اینکه خیلی بی ریخت شدم از این ریختم خوشم میاد.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام.
سمت چپ میز آرایشو میز کار...پشت سر تخت خواب وکمد ....سمت راست میز تحریر و کتابخونه...و جلوم...هه! خوب معلومه دیگه...و یه عالمه خرت و پرت...
امروز همه جای اتاق و تمیز کردم...
هر نشونه یا غباری ازت مونده بود پاک پاک کردم.
بعد هم رفتم حمام...خودمو از بوی تو پاک کردم!
یادم نبود، اشتباهی...برای خوش بو کردن هوا از عطرت استفاده کردم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امروز نوشتنم نمیاد... ولی انگار وقتی اینتر نت داری...هی باید بنویسی...
قول دادم وقتی بلاگ اسکای درست شد... هی آپ دیت کنم...
بیا رفیق.. اینم مال تو...تقدیم به تو.
آقا جان نمیتنم بنویسم.....نوشتنم نمیاد.....حوصله ندارم...
آدامس میجوم....سیب زمینی سرخ کرده میخورم...و اتاق تمیز میکنم...
کدوم کار امروزم به نوشتنم میاد؟
هر وقت چایی میخوردم و سیگار میکشیدم و یه گوشه افتاده بودم...اون موقع موقعه نوشتنه!
حالا ولم کن برم...مغزم از کار افتاده...
پایان........



پ.ن ۱ : رفقا من گفتم...من دچار نوعی از فراموشی شدم...ممنونم که از این به بعد حسابی خودم و به خودم و خودتونو به من یا به هر کی که میخواین بیشتر تر معرفی کنین! این یه نوعی از آلزایمر خفیخه...نگران نباشید.. دارم روش کار میکنم...
پ.ن ۲ : الان فقط یادمه که تو رو فراموش کردم...پس سعی نکن خودتو یادم بندازی...
پ.ن ۳ : ببخشید شما؟؟؟
هی!تو که دوست نداری، با تو ام!...هی کامنت میدی...آقا جان ، نخون.... مگه واسه ی تو نوشتن؟من واسه ی سایم که افتاده رو دیوار مینویسم...
بــــــــــــــــــــــــــــرو خونتون!  
نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر دوشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:11 ق.ظ http://http://jensiyat-e-gomshodeh.persianblog.com

سلام :هیچ می دونستی یه جور قشنگی می نویسی؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد