وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

هر کی بال داره بخونه!!! برای سلامتی آقای راننده صلوات...





از اونایی که ما رو لینکیدن و ما نمیدونیم...و اونایی که ما لینکیدیم و نمی دونن! ...و اونایی که کامنت میدن...و ما سهوا جواب نمیدیم....و از اونایی که کامنت های ما رو جواب نمیدن( از نوع سهوی یا عمدی).....همه و همه تشکر گنده دارم.
بابا بی خیال... من مرامکش شدم.... از اونایی که ابراز علاقه میکنن و ما نمیبینیم...و اونایی که ابراز علاقه میکنیم و نمیبینن....و اونایی که میخوان ابراز کنن و نمیتونن....و اونایی که میخوایم بهشون ابراز کنیم و نمیتونیم...همه وهمه...یه ماچ گنده... و یه معذرت خواهی.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از کلیه اقوام ، آشنایان، همسایه ها، فضول های محله، رفقا ،نا رفیق ها، دشمن ها ،دوست ها، *و با معذرت از کسانی که از کی برد (قلم سابق) انداختمشون* خواهش میکنم در تاریخ فردا...در مراسم ختمی که برای اتمام احساساتم در مصلای بزرگ بلاگ اسکای برگذار کردم شرکت فرمائید.
جون شما من گفتم که اعتیاد اخه! 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هی بابا بی خیال...من انقدر دوستت خواهم داشت که به اندازه ی دوست نداشتن تو هم کافیمون باشه!میشه؟ البته بین خودمون باشه....شــــــــــــــــــــــش!!!!!  یادته قول دادی دروغ هامو باور کنی؟مرسی....پس فعلا شب به خیر...

پ.ن آخر : فردا انتخاب واحد دارم...قول دادم برم بخوابم، امشب که بهت شب به خیر در ساعت حدودای ۲ .میگفتم...طبق قولی که  اون بالا دادی...ساعت الان ۴ صبحه! الان جدی جدی شب به خیر...( البته به اینم هیچ اعتمادی نیست!!!!!) تا صبح یکی بزرگه...
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد