وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

بر صفحه ی سپید خط سیاه چه قدر باید چرخیده باشد؟



خوب.....خوشحالم.

دیروز انقدر وزن دنیا رو روی شونه هام تحمل کردم که امروز با مشت و مال و حمام آب گرم ساعت ۲ بعد از ظهر پاشدم...

ببین، هیچ وقت فکر کردی....؟؟؟(مکث)
یه روز یکی در جواب جمله ی من به من گفت که : اه....چه عجب تو بالاخره فکر هم کردی؟؟!!!
همون موقع کلی رو حرفش و اینکه این *** از کجاش در اورده فکر کردم...
بعد ها به خود اون آدم زیاد فکر کردم...

این روزها به آدم ها فکر میکنم....به روابط.... به ربط خودم و آدم ها... به اخلاق...به انسانیت...به وجود خدا....به حضور....به عشق... به تنهایی....به حضور...به خواستن...به تو!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میری کافه نادری که بگی منم عین صادق باحالم...کافی تلخ میخوری که بگی من روشنفکرم شروع میکنی به حرفای گنده تر از دهنت زدن که بگی آره دیگه....ما هم مثل شماییم...از ۱۵ سالگی سیگار میکشیدی... سبک موزیک تو عوض میکنی و میگی من از اول از اندی و کورس بدم میومد....( من که میدونم شب شده پر ستاره رو از اول تا آخر حفظی....) خلاصه.... حالا نشتی جلوی من و داری از فلان شیرین کاری تن تن تو فلان غار فلان کشور حرف میزنی...( که میخوای ثابت کنی از کوچیکی بچه تیز بودی...) خوب.... من این وسط چه کنم؟با وجود این همه عیب و ایراد تو ذات جریان چه جوری ازم میخوای که باهات معاشرت کنم؟
وای خدای من....یادم نبود ....اگه اینا رو بخونی...میفهمی که منم از اون خاله زنک های کمیابم!!!!!!!!!
----------------------
جالبه...صد کیلو متر بلاگ مینویسی... و با دو حرکت سه سوت پاک میکنی...
-------------------------------------
آقا یواشکی ماچ کردن تو آسانسور هم چیز خوبی یه ها؟این دفعه به جای طبقه ۹ تصمیم دارم طبقه ی آخر و فشار بدم...کاش تو این برج های تهران یه ساختمون ۱۰۰۰ طبقه بود.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
سلام.
قول میدم اگه این دفعه بیای...عمرا نمی زارم بری...
قول میدم اگه به حرفام گوش کنی ...دیگه سیگار نکشم.
قول میدم عین اون دفعه نباشم.
قول میدم ناز اضافی و لوس بازی و عشوه گری و کنار بزارم.
تعهد میدم و امضا میکنم که اگه ....که اگه مطمئنم کنی که همیشه تو قلبت میمونم ....همه ی شک ام و کنار میزارم.
چی؟ صدات نمیاد؟ بلند تر...بلـــــــــــــــــــند تر...
برو بابا... هندونه زیر بغلم میزاری؟ فکر میکنی با دوستت دارم گفتن من خر میشم؟ 
جدی فکر کردی با این حرفات من باور میکنم که منو دوست داری؟
بی گل اومدی زیر پنجره ام گیتار میزنی؟
نمیشد یه دستی به سر و صورتت می کشیدی؟
..........
وایسا! وایسا!..... داشتم میگفتم اگه این دفعه بیای.....
کجا داری میری؟ کجا رفتی؟ اه  این پاکت سیگارم کو ؟؟؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

                                                                                  م.ف 
                                                                                  پایان
نظرات 1 + ارسال نظر
رضا پنج‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 04:36 ق.ظ http://rezarezareza.blogsky.com

سلام --
دمت گرم وبلاگ با حالی داری --
به ما هم سری بزن --
هر سوالی داشتی بپرس--
یادت نره نظر بدی--
rezarezareza.blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد