وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

من

عجب دنیاییه!
پسره که دوست دختر داره... ناموس مردم و تو خیابون میبوسه...
اون دختره که عاشق پسر قبلیه هست...با رفیق فابریکش ریخته رو هم...
اون رفیقه که دوست دخترش و جلو همه ماچ میکنه...دستش و میماله به فلان جای ( استغفرا...) دوست دختر مردم...
دختره که عاشق پسر خوش تیپه فیلمه...با دوست پسره اون دختر ترسناکه آخر فیلم فرار میکنه!
من نمیدونم....اگه اون لحظه میدونستم یه همچین فیلمی و باید ببینم....هیچ وقت بلیط نمی خریدم.(حیف که من نخریدم...۲ نفر دیگه تصمیم گرفتن!)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

موزیک : 
 For what it's worth I love you
and what is worse I really do

من میگم:
تو خیلی مشکل داری...من میخوام وایسم یه گوشه...بابا بی خیال... دارم میبینم که خوشحالی...میدونم مال من نیستی....هیچ وقت هیچ وقت.

موزیک:
Hey please baby come back
there'll be no more loving attack
and I'll be keeping it cool tonight.

من میگم:
اصلا میدونی چیه؟ من میخوام با اون پسره دوست شم...همون که تو دانشگاهمونه! به همه میگم من اونو دوست دارم...خوبه؟ من نمی خوام. نمی خوام منو ببوسی...نمی خوام دوست داشته باشم.برو خونتون...من خیلی وقته ایستادم...پاهام درد میکنه! کی میشه بشینم؟صندلـــــــــــــــــــــــــــــــی!!!

موزیک:
come on around get back in my bed
keep making me feel alright.
things have been worse
and we had fun fun fun
'til I said I love you
and what is worse I really do!

من میگم:
من خیلی حرف زدم، حالا تو بگو...

تو میگی:
...

من میگم:
حالا برو بخواب ...شب که نه ، صبح به خیر.

موزیک:

For what it's worth I love you
and what is worse I really do.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

عید شده.... پولای عیدی مو همه شو باید عیدی بخرم...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از چشماش میترسم....هیچکی نمیدونه! خیلی میترسم.....خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــی ترسناکه...خیلی....خیلی....خیلی...خیلی....اندازه ی اون رعده که اون شب از خواب پریدم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یکی اون موزیک و خاموش کنه!
موزیک:

I know you think that I shouldn't still love you
I'll tell you that
But if I didn't say it
Well, I'd still have felt it
Where's the sense in that?

I promise I'm not trying to make your life harder
Or return to where we were

...

And when we meet
As I'm sure we will
All that was then
Will be there still
I'll let it pass
And hold my tongue
And you will think
That I've moved on



                                                                پایان.














نظرات 3 + ارسال نظر
هیلا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 06:55 ق.ظ http://morteza82.tk

عشق و مهر که بزور نمیشه.میشه؟

مبین دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 07:01 ق.ظ http://bayan.blogsky.com

سلام .سال نومبارک.
کاشکی قدر لحظه های عمرت رو می دونستی .
کاشکی قدر پاکی وعشق خدایی رومی دونستی.
کاشکی قدرشیرینی یاد خدا رومی دونستی.
کاشکی می دونستی که شیطون برات چه خوابهایی دیده!
شعر که نیست! معره!

ا. جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 02:20 ق.ظ

سلام. یه مدت نبودم که نباشم.
امشب یادت بودم. با کلی بدبختی اسم اینجا یادم اومد...اونقدر نبودم که میخواستم از خودت بپرسم آدرس اینجارو.

پرحرفی بسه. اومدم خداحافظی.
دیگه اینجا نمیام. تو هم اونجا نیا. (فکر کنم تو وبلاگها این اولین باریه که همچین comment ای گذاشته میشه. معمولا میگن من اومدم توهم بیا!)
بگذریم. یک سال شد. بسه. برای هردومون بسه. میخواستم به زمان تکیه کنم که خودش یکاری بکنه. من که بلد نیستم. اونم ***گشادی کرد.
بسمه دیگه...


پایان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد