وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

روح غمگین

بارون خیلی قشنگ می باره......
پنجره رو که باز کنی نسیم خودشو به زور پرت میکنه تو...
اضاع احوال روحی به گه کشیده شده...
الان مدت هاست که منتظرم...
تاچند وقت پیش فکر میکردم،تا یه ذره پیش حس میکردم...این آخری ها دیگه دارم لمس میکنم...تنم درد میگیره...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
پریشب بعد از مدت ها مست کردم.مست چیه؟! پاتیل بودم...
نچ، نمی شه! دوری تو با هیچی نمی شه فراموش کرد...
وقتی خونه دور سرت فریم فریم میچرخه...تمام امیدم اینه که دیگه تو توش نیستی...بد بختی اینه که تو تک تک اونا تو هستی...تازه تو اکثر جاها اصلا خونه و طاق در کار نیست.
همش تویی.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امشب گریه کردم.....
ترسیدم بارون که میاد یادت بره به من بگی :چه بارونی!
ترسیدم قبل از خواب یادت بره بگی : تو بغل من خوابیدی دیگه؟ یا بذار محکم بغلت کنم!
ترسیده  بودم از اون سوال ت که پرسیدی : چه قدر از حس هات مطمئنی؟
اونجا که گفتی...نمیدونم،نمیدونم....    اگه بدونی من چه حالی داشتم...

یادم بود، وقتی خوابت گرفته و داشت همه ی اینا یادت میرفت ازت بپرسم که:من تو بغلت هستم یا نه؟
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امروز عکس از بچگی هام دیدم...
دیدم که به جای اون دختر فسقلی ه کنار ساحل با سطل شن بازی...الان اینجا یه دختر بزرگ نشسته که با دقت داره دنبال یه شباهتی بین خودش و اون بچه میگرده...

دیدم که اون مامانه به جای یه لبخند ...یه نگاه عمیق با چند تا چین و چروک دور چشماش داره...

دیدم به جای اینکه احساس کنم اون نوزاده تو اون عکس منم،فکر میکردم اون مادره تو عکس منم ...منتها چند سال بزرگ تر....

وقتی مرور زمان و حس کردم...وقتی دیدم که نصف بیشتر آدم های آلبوم عکس نیستن...وقتی فهمیدم که آدم ها می میرن....گریه کردم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
امروز  با یه پیرزنه که میخواست سوار آسانسور شه و نمیدونست کدوم دکمه رو فشار بده،احساس نزدیکی کردم...
وقتی میگفت دیگه ما پیر شدیم و تو زانو هام قوت نیست ، زانو هام درد میگرفت.
وقتی میگفت حرف که میخوام بزنم ،حرفم یادم میره...من همه چیز و فراموش میکردم...

وقتی اونو ترک کردم...خودمو ترک کردم...از دلتنگی گریه کردم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من میل به جاودانگی رو می فهمم.... میل به جاه طلبی...به خود خواهی..
همه چیز مال  منه!!!! درسته...من پشت یه سری کلمه ها قایم میشم...بهت مبگم : هر چی تو بگی...هر چی تو بخوای....
و تو هیچ وقت نمی فهمی که من با تمام وجود از داشتن تو حرف میزنم.
تو هیچ وقت نمی فهمی که همین الان من تو رو به تمامی مال خودم میدونم!
تو نمیدونی که من با ظرافت و تیز هوشی...در عین اینکه نشون میدم جای کمی و تو بغل تو اشغال کردم...تمام بغل تو رو صاحب شدم...
تو هیچ کدوم از اینا رو نمی دونی..و من هنوز انقدر احمق نشدم که بهت بگم...چون اگه بفهمی....دیگه از تملک من در میایی...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بعد از مرگم.... وصیت میکنم کبد ام رو به یه دائم الخمر  در حال مرگ...ریه هام رو به یه سیگاری معتاد که دهن ریه هاشو سرویس کرده...چشمامو به یه نابینا که از اول اول دنیا رو ندیده....لبهام و به یه نوزاد برای مکیدن شیره ی زندگی ....کلیه و معده و روده و اینا رو بفروشین هر سال تقویم چاپ کنین...ولی...قلبم رو به یکی بدین که خوب نگه داره...میخوام بعد از رستاخیز جسمانیم...حداقل کسی به قلبم عین دوران حیات صدمه نزده باشه... ( سفارش کردم روز مرگم قلب تو رو هم از جاش در بیارن بزارن کنار مال من!)
 
آدم ها عین خرزهره در میان...عین خرزهره هم می میرن...
خدائیش خیلی تخمی میشه اگه وقتی بمیری...کود تاقابل هم نشی...
جدی انسان میخواد که ابدی باشه...حالا اگه بگم که وقتی بمیریم جای دیگه نمیریم و مردن یعنی تموم و تاریکی....چی میشه؟؟؟ این همه آدم که چی؟ این همه کود که دنیا نیاز نداره!!!!
تا کی خودمون و با این دنیا و اون دنیا سرگرم کنیم؟؟؟
میدونی...امشب از ترس میرا بودن...از ترس تنها بودن قاطی کرم ها...گریه کردم...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
و اگر آواز خوانان و رقاصان و نی نوازان آمدند...از کالای آنان نیز بخرید...زیرا آنان نیز جمع آوران میوه و کندر اند،و آنچه می آورند...گر چه از جنس رویاست...برای روح شما جامه و طعام است.

                                                                                   پایان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد