وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

Take me


دقیق نمیتونم بگم چه اتفاقی داره میفته...

من هیچ وقت به چیزی اونقدر محکم نچسبیدم که داشته باشمش!

نمیشه انتخاب کرد...نمیشه انتخاب شد.
نشستم...
پای تلفن خوابیده...من صداشو می شنوم.صدای نفس هاش میاد...
- دیشب خیلی خوشگل شده بودی...
- من؟ مرسی...
ـ توی بغل من چی کمه؟
ـ من که هستم پس چیزی کم نیست!
ـ هستی؟
ـ .....
-....
-....
- تو خوبی؟
- مــــــــــــــــــــــم آره، خوبم
-  جدی؟
- ....
سکوت................نفس.............خواب.

باید خوب باشی....خوب....من همیشه خوبم. زیاد فرقی نمیکنه...
اشک که حلقه میزنه تو چشم...بغض که گیر میکنه...من خوبم.
مشکلی نیست.من در مورد اون رویا دقیق الان هیچ ایده ای ندارم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کاش میشد بلیط سانس اول به ما میرسید تا خستگی  آپاراتچی باعث نشه که ما فیلم و تار روی پرده ببینیم.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
ـ عزیزم میری بخوابی؟
ـ آخه دلم نمیاد
ـ هانی...خسته ای ..برو بخواب.
ـ من خیلی بدم؟
ـچرا اینو میپرسی؟
ـنمیدونم.
-...... شبت به خیر.
ـ ماچ...ماچ
ـ دوستت دارم.
ـمنم دوستت دارم.
-خدافظ.
-.......
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
انتخاب شدن خوبه..ولی انتخاب اول بودن یه دنیا فرق داره...
قراره به حس ها اعتماد کنی...خفه شو!


در یه حقیقتی تمام چیزایی که دارم...ندارم!


میدونی....گالوم بد بخت.... اون من بودم که افتادم توی اون مواد مذاب ها و مردم...
اگه حلقه رو داشتم!!!!


حالا که تبخال زدم....یادم افتاد تو توی خوابم بودی...وقتی که از خواب میپریدم.
به مناسبت اینکه زیبا شدم باید یه ماچ بدی...
یه فرنچ کیس توپ ، جوری که همه بدونن کی ماچت کرده.

یه چیز دیگه...وقتی سیگار میکشم...و توی دود غرق میشم...یه کلمه هم نمیشنوم چی میگی....نه اینکه به تو توجه ندارم ها! .... نه.....دقت کن آخه....دود و ببین.....چه وری میره....


گفتم که اگه یه گدا تو خیابون داشت ساز میزد...من حتما بهش پول میدم...نگاه کن ....آخه چه جوری میشه سلطان قلبها و نازنین مریم و الهه ی ناز و با این سوز نواخت....چه جوری میشه تشکر کنم ؟پول نمی شه...ولی کیف پول تمام چیزیه که توی جامعه ی مدرن امروز پیدا میشه!
خیلی حرف میزنم...حالم به هم میخوره از خودم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد