وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

سوپ سنگ

تا کی میتونه یه خرس عروسکی...جای خالی تو رو توی بغلم پر کنه؟

اگه من وایسم برات....قول میدی بهترین باشی برای ما؟قول میدی از تک تک احساسام خوب مراقبت کنی؟قول میدی تا من و میبوسی...کسی به جز منو نبوسی؟قول میدی تا تمام پارکینگ های دنیا رو آماده کنی...تا من یه لحظه موهای تو رو تو پریشون ترین حالت خودشون لای انگشتام ببینم؟قول میدی منو زیاد و طولانی دوست داشته باشی؟
همین الان هم که میبینی...با یه کور سو ی انرژی سر پا ایستادم.
خیلی چیز میخوام....در عوض فقط یه چیز میدم...دوست داشتنم رو در ناب ترین نوع خودش...
ممکنه لگد هم بزنه! ولی خالص و پاک...
دیگه تصمیم با تو...
لحظه ای که خواستی...دوباره دستم و تو کافی شاپ بگیر...و بگو که میخوای من مال تو باشم.
میخوای که وایسم. 

میدونم کوچیکم...اما انقدر بزرگم که تو رو دوست دارم.کافی نیست؟

چه کسی میخواهد
من و تو ، ما نشویم؟
خانه اش ویران باد.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
چشمام داره از خواب بسته میشه....موبایلم تو دستم عرق کرده...
زنگ بزن لعنتی...منتظرم تا بشنوم .حتا صدای نفست و واسه ی یه ثانیه...
 به قول پابلو نرودا ی خودمون:
آزارم نداده ای
فقط
در انتظارم گذارده ای.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد