وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

قصه ی آقاهه و خانومه!

نوشتنم میاد ها...ولی نمیدونم چرا دستم به کیبرد نمیره...

-- یه آقایی راه رفتن بلد نبود....همه فکر میکردن روی مواضع اش ایستادگی کرده....یه خانومه انقدر روی یه تصمیمش ایستاد تا پاش چلاق شد....


- تصمیم دارم یه عزم راسخ بگیرم ، که دیگه روی هیچ موضوعی عزم راسخ نگیرم....

-- همون آقاهه انقدر نپرید تا باد بردش.... خانومه هم از پا درد مرد.

نمیدونم....این جریان نا امیدی و اینا ....چند شب پیشا انقدر به یکی روحیه دادم که بی خیال کلیه ی مشکلاتش شد... گرفت خوابید...مشکلات من از بعد از اون جریان شروع شد.


اگه صدام میرسید....بلند بلند داد میزدم....صندلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

. حالا فهمیدم چه بلایی سر اون یکی سیگاره اومده...( توضیح سیگار فکر میکنم توی ماه های اول یا دوم آرشیو بلاگم اومده)

اگه این دفعه بدون اینکه صداتو بشنوم خوابم برد....باید بدونی که هنوز بی صدات نمیخوابم....این اتفاق هم به لطف اگزاز پام افتاد.


یه چیز میگم بگرخی....دوست دختر اتیوپی(همون گریه ای که دم خونمون میاد گدایی) دیروز توسط یه ماشین له شد...مراسم تدفین و توی برد مجتمع کنار نگهبانی زدن....

این دفعه برای عزای احساساتم چه لباسی بپوشم؟یه چیزی بگو که خیلی تابلو نشم.به خدا آبرو ریزی میشه آخرش .

---------
نکنه یه وقت برای اینکه من نفهمم عزادارم ،بهم زنگ بزنی.....هی!هی!می فهمی که چی میگم؟
-----------------
کیومرث صابری مرد....جامعه ی طنز نویسا از هم پاشید.... رویاهای یه دختر بچه همش کابوس شد.
۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸۸
ببینم ....تکرار کلمه ی دوستت دارم....تکرار مکررات یا یه نوعی از روزمرگی ؟ حتا اگه هر دفعه با یه حس گنده تر باشه؟ اصلا اون حسه منتقل میشه؟

پ.ن : اگه میدونستم بعد از چند وقت ننوشتن انقدر عقده واسه ی تخلیه کردن دارم....زود تر یه فکری میکردم.
پ.ن ۲ : گاهی یه سکوت طولانی منتظر شنیدنه ...گاهی هم منتظر یه حرکته....گاهی هم نشونه ی اتمام صحبت.....حالا دیگه این با خودته که بفهمی کدوم به کدومه!
پ.ن ۳ : من که نفهمیدم.
پ.ن ۴: آخر داستان اون آقاهه که باد بردش با یه صندلی که نمیاد هیچ...میفهمیم همون موقع ها باد بردش انداخت توی بغل یه خانوم  دیگه....ولی اون خانومه که که پاهاش درد میکنه بیدی نیست که با این باد ها بلرزه...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد