وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

خاکستری

هی...
من هی میگم...بابا plz don't touch me, i might loose control ...
هیچکی انگار نمیفهمه...
بعد از بستنی منم میخوره...
بعد از لبای خیس شم تعریف میکنه...
....
خوب منم بال در میارم..
تو تاریکی...میچسبونمت به دیوار...ماچت میکنم..
من که اعصاب ندارم تو همینجوری صاف صاف راه بری..
....
منتظر اولین فزصتم تا بهت نشون بدم چند ثانیه طول میکشه تا ....نمیگم!
.....

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
آقا جان...به اون بگو....رفاقت ها که به خاطر تنهایی ها نباید ایجاد شه! خودمو دوست داری بیا دوست شیم....
من دهن اون آدم و سرویس میکنم...
من ۸ ماهه با هیچکی تیک نزدم...
بعد یه احمقی یه جایی یه گوهی خورده!
من دهنشو سرویس میکنم!.
من از کلیه ی بد جنسی هام برای نابود کردنت استفاده میکنم..
بدون که دهنت سرویسه!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دو خط شوق موازی
که پیچ و تاب بر میدارند...
و خواهشی که به باد دلبسته...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
رد میشود سر انگشتی از کنارم...
تا جمله ای را از گوشه ی لبانم پاک کند...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من خوشبختم..................من خوشبخت ترین ام....
حتا با یه ماچ کوچیک...تویه تاریکی...
من داد میزنم....همه بدونین....من خوشبختم....
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:12 ق.ظ http://www.thebp.tk

سلام.
اگر می خواهی از طریق اینترنت کار کنی حتما حتما به وبلاگ ما بیا این کار خیلی راحته و پول خوبی هم داره پس این فرصت طلایی رو از دست نده چون شانس یک بار به سراغت آمده .

www.thebp.tk

ا دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:36 ق.ظ

منو فیلتر کرده مخابرات‌ ):
)):

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد