وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

کله سنگ...


بابا جان قبول کردم...معذرت میخوام...
م.ف آدم نمیشه...
وقتی کله ام حسابی داغون شد و خورد به سنگ و خون و خونریزی راه افتاد...
اگه هنوز کلم داغ نبود...
اگه تو هم همونجوری که همیشه هستی بودی..
میام تا زخم های سرم و با زخم های دل شیکستم همه رو با هم درمان کنی...

اگه بکنی...و عین آدم هایی که وعده دادن و دوا گلی و با شیشه اش پرت کردن تو سرم نباشی...

شاید اونجا ۲~۳ دقیقه ای آروم گرفتم....

دهنم سرویسه...به خدا خسته ام...به خدا هیچی نداره....
یکی بیاد که بیشتر از من بخشیدن و بلد باشه...
نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:29 ق.ظ http://mardegharibeh.persianblog.com

سلام وبلاگ جالبی داری موفق و پیروز باشی
به من هم سری بزن مطالب جالبی دارم.

ره نشین سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:20 ق.ظ http://rahneshin.blogsky.com

سلام با مزه
رفتم متن زیر رو هم خوندم
سه شنبه 22 اردیبهشت 1383

خیلی رمانتیک...بابا بی خیال
لطف کنین نخونین...این خیلی دو نفره است.

از کامنتش خیلی حال کردم
ساعت الان ۶صبحه و من انقدر خندیدم که دل ضعفه گرفتم و هوس کردم برم یه دست کله پاچه بزنم جات خالی
دمت گرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد