وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

....

ببین دقیق نمیشه حساب کرد که یه آدم توی یه ثانیه چند تا ماچ میتونه بده...
من میتونم یه ماچ بدم که حس تمام ماچ های جهان توش باشه!
ولی وقتی که معتقدی مقدار ماچ تو جهان ثابته ...مــــــــــــــــــــــــم
نمیدونم...انتخاب با خودته!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
میخوام اعتراف کنم....
اینکه من هنوز تمام اعتراف هام رو واسط نکردم...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
من تازگی ها برای فرار کردن...چشمامو میبندم و میدوم...اینجوری...مشخصه که آخر کار صحبت سر و سنگ پیش میاد...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
راستی اومدم بگم فردا جایی دعوتیم...خواب بودی....میخواستم راجع بهش حرف بزنیم..
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم....چی بگم والا! من که انصافا روم کم شد...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مسئله یا رهایی کامله یا غرق شدن کامله!میانه روی این وسط کار مشکلیه! من گاهی سطل شنی مو که جونم بهش وصله این وسط بر میدارم و میرم قلعه میسازم...
قلعه هایی که به راحتی با کوچکترین موج خراب میشن...
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
باورم نمیشه....msg داد...تلپاتی هم بعضی وقتها کار میکنه...
نظرات 1 + ارسال نظر
ره نشین سه‌شنبه 26 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:12 ق.ظ http://www.rahneshin.blogsky.com

سلام
نمی دونم اسم ورسمت چیه اما همون تنها صدات می زنم
تمام مطالب این صفحه از وبلاگت رو خوندم از همش خوشم اومد با اون نگاه جذب و زیرکانت به زندگی و اتفاقاتش عجب حال خاص رو بهم دادی
راستی فقط میتونم بگم حیف نیست گاه وقتی انجوری بی ادبانه می نویس و بعضی حرفا و کلمه ها رو راحت استفاده می کنی
بهر حال خوش باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد