وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

میشه خوند....

 

خوب ....

چی بگم ؟ حرفی ندارم....

 نمیدونم چرا دلم گرفته!

فردا پنجشنبه اس! غم انگیز...و دلهره آور...

 

نمیدونم چی گفتم ....

 

 

میدونی...یکی از دوستا میگفت...زن که بگیری خیالت راحته...بعدش مسیرت هموار تره و زود تر  به بقیه ی کارات میرسی...

 

من میگم...

اگه مشکلات احساسی نباشه و آدم هی دنبال این و اون نگرده...خیلی موفق تره...

تقریبا تمام آدم های دور و برم...چه پسر چه دختر...همش دارن میگردن...

من که حوصله ام سر رفته...یه بار دیگه ام گفتم...بابا حالا انتخابت خیلی عالی نبود...اشکالی نداره...اگه اونقدر وقتی که صرف گشتن و ایجاد روابط  میکنی...صرف نگهداشتن روابط کنی...خیلی خوب میشه!

 

کو گوش شنوا؟

 

نمیدونم چه جوری بگم...

آخه تقریبا کسی ندید...

ولی جنون یک دخترک چهار سال و نیمه باید به همه یاد میداد که چه قدر میشه دوست داشت.

من هنوز زنده ام....هنوز در حاشیه ام....هنوز راه ها را نگاه میکنم...و توی راه ها به اون چیزی که به تو شباهت دارد مینگرم..

مم نمیدونم....مردی که زنها میخوان در دنیا اصلا وجود داره یا نه؟

ولی میدونم که من آزادی و عشق میخوام...

جنونی که در نهایت تبدیل به زندگی میشه! و نا ممکن!

 

یه جوری کلمات مزاحمن! و هیچ چیزی نیست که به اونا یه قشنگی خاص بده که از روزمرگی در بیان!خلوص کلمات به تنهایی هم نمیتونه...میتونه؟

 

یه چیز غم انگیز تر...برای صدمین بار توی نقطه ی شروع یه رابطه قرار میگیری...و میگی این بار امکان نداره...این بار درست مسیر و طی میکنم...این بار حواسم و جمع میکنم...این با قبلی ها خیلی فرق داره...این همونه که میخواستم....

ولی بازم همونه...

در یک تخیلی....قشنگش اینه که با دست نشونتون بدن و بگن...ما هم میخوایم اینجوری رابطه داشته باشیم...پاک(همون که روی یه هزاری نوشتی بهم دادی..)

نمیدونم....فقط میشه صبر کرد و دعا کرد.تلاش کرد...

سعی میکنم خودم و از بیرون ببینم...

فکر نمیکنم خیلی بد باشم...

نه خوبم...

نگفتی....از بیرون چه ریختی ام؟

دلم میخواد یکی بشینه صد ساعت بگه چه ریخیم؟ چه حسی میدم؟ چه شکلیم؟ کدومش بیخوده! کدومش قویه؟ کدومش باحاله؟ اصلا هست؟

این کاریه که فالگیرا میکنن و دروغ میگن!

یه دوست میخوام که راست بگه!

به خودمم شک کردم دیگه!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد