وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

خصوصی...



این متن کاملا شخصیه.... از کلیه افرادی که قلبشون با باطری کار میکنه و زیر ۱۸ سال هستن، درخواست میشود فوری این صفحه رو ببندن!


گفتی آسمون به زیبایی من حسادت میکنه و هر چی کس خل بازی میتونه از خودش در میاره...
 امشب من فهمیدم...تمام ابر ها وقتی منو بغل میکنی...حسودی میکنن. برای همینه که تا من و تو رو میبینن میپرن تو بغل هم و با بلند ترین صدا ها از نهایت شهوت  فریاد میکشن...

بعد که میبینن باز کم آوردن ...های های گریه میکنن!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دیدی توی این طراحی های فیگوراتیو ....دونه یه دونه، یه ساعت ،روی سایه روشن هر عضله کار کردن؟؟؟   من مدل زنده شو از نزدیک دیدم...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

طاقت نیاوردم...اون زیر هم از دهنم پرید...خدایا شکرت....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
گفتم دل و جان در سر کارت کردم
هر چیز که داشتم نثارت کردم
گفتا تو که باشی که کنی یا نکنی
کان من بودم که بی قرارت کردم
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

ببین...
 من تمام لحظه های عمرم  و با اون لحظه  ای که توی گوشم میگی دوسم داری ...عوض نمیکنم!
من تمام آدم های دنیا رو ....همشون و با هم ....به یه نگاه تو میفروشم.
من تمام شعر های دنیا رو به امیداینکه یه خط توصیفی از تو باشه ، میخونم!
من تمام شبهای دنیا رو ...به امید دیدن خواب تو.... میخوابم. ( بعد از استرس اینکه ممکنه خوابت و ببینم خوابم نمیبره!)

من تمام عمرم رو برای تکرار دیروز با رغبت می بخشم.

من تمام قلبم و روحم رو ... برای یک ثانیه حضورت.... اگه میخوای...همشو میدم به تو!
خلاصه اگه چیزی خواستی من همشو میدم...حتا ۵ ٪ هم برای کسی نمیگذارم.

میخواستم یه بار دیگه بدونی...من به تمامی از آن توام.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
....
.....
اکنون میان پیله ی لبهایم
پروانه های بوسه در اندیشه ی گریز فرو رفته اند.
اکنون
محراب جسم من
آماده ی عبادت عشق است.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

خوب دیگه خیلی این دفعه ترکوندم...منتظر یه فرصت بودم...
تقصیر خودت بود...دست گذاشتی روی همون جایی که من توش از پا در میام.
این و فقط برای خودم نوشتم.

                                                            من ناتوانم از گفتن....       
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد