وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

فقط برای تو.

راستی ...
از لحظه ای که گفتی کابوس نبین، من ندیدم..
انگار همه منتظر بودن تو بگی: پخ!
همه فرار کردن.


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
در جواب اون حرفت که گفتی من به یه نقطه میرسم، که فلان و فلانه!
اون نقطه نیست...یه راهه...خودت طی میکنی...و این تویی که به اون مسیر میری...
این تویی که انتخاب میکنی...
وقتی به یه راهی میری که بن بسته....این تقدیر تو نیست...انتخابته!

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

راستی آقا...
درسته ما بد رفتاری میکنیم...
ولی این معنی این نمیده که ما هنوز برای نگاه عمیقتون جون نمیدیم!
ما نه تنها کلی خاطر اون پیچ و تاب های موی خوشگلتون و میخوایم، واسه ی هر تارش هم که تو شونه گیر میکنه و یا میفته رو فرش زیر دست و پا هزار تا گوسفند قربونی میکنیم.
پاش بیفته خودمون و قربونی میکنیم!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

می دونی یه روز گفتم از هیچی برات دریغ نمیکنم!
دیدی، من چیزی و ازت دریغ نکردم.
من سعی کردم. هنوزم میکنم...
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
تمام شب آنجا
میان سینه ی من
کسی ز نومیدی
نفس نفس میزد
کسی به پا میخواست
کسی تو را میخواست
دو دست سرد او
دوباره پس میزد....
نظرات 2 + ارسال نظر
تاجر عشق دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 06:19 ق.ظ http://www.titanic867.blogsky.com

سلام وبلاگ زیبایی داری همیشه موفق و پیروز باشی یه سری هم به من بزن بای

-y دوشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 08:35 ق.ظ http://europages.blogsky.com

ajib minvisi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد