وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

...

حوصله اش سر رفته...
عین سگ شده....
چرت میگه...
باور نکن...
همش ماله تو به خدا...
همش ماله تو....
هل نزن...
نشون نده....
اگه بفهمه دهنت سرویسه...
بی خیال شو...
این چیزا رو ول کن...
خودت و دریاب.

عین یه بند باز...در معرض سقوط...
نجات غریق....
دریا.............................
سیگار.......
تو
تو
تو

سیگار
آرامش
سکوت...

انتظار

تلفن
تلویزیون
رابطه
ارتباط
چت
اینترنت
تو
تو
شک
تردید
حسادت

تپش
تهوع
توالت...
سردرد
خواب
تخت خواب..
تو
تو
تو

گرما
آغوش
بوسه
نوازش
محبت
من
من
من
تو

شام
ناهار
صبحانه
کره
پنیر
تفاهم
عشق....

فردا
پس فردا
پس اون فردا
تا....
همیشه...
ابد
ابدیت
جاودانگی...
من
تو
من
من
من
من
مـــــــــــ.....

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد