وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

((()))

خیلی حال میدهد که نگران کامپیوترت نباشی و پز بدهی به همه که اگه کار کامپیوتر دارید من یک خدایی رو میشناسم که فلان است و بهمان است.

خیلی هم حال میدهد که احساس کنید که دارید.... یک چیزی که مال خود خود خودتان است. بعد میروید همه جا پز میدهید که من یک رابطه ای دیده ام که فلان و بهمان است و وقتی از داشتن حرف میزنید راجع به پول و مداد و زمین و ماشین و کامپیوتر صحبت نمیکنی..

خیلی هم حال میدهد که یه وقت هایی  لبها داغ میشوند تا توی معده‌ات یه چیزی هی مضطرب است و برای یه چیزی اینجوری میشود که عین هیچ چیز دیگری نیست.

خیلی حال میدهد که تو در نهایت آرامش گاهی نگران ۱۱ روز دیگه یا ۱۱ ماه دیگه یا ۱۱ سال دیگه هستی و وقتی تو تخیلت داری باهاش ور میری لبخند میزنی.

خیلی هم زیباست که توی فریم هایی که هر روز داری از فیلم زندگیت میبینی ، یکی هست که رنگش و نورش با همه فرق داره و انگار یه فیلتر روشن و گرم روش داره که تو اگه حتا نبینی ، میتونی حرارت و حرکت شو تو فضا حس کنی و با همه‌ی دیگه (سیاه سفید ها ) فرق داره.

خیلی حال میدهد که تو هر بار بگویی عزیزم خیلی زیبا شدی و خیلی جذاب شدی و همین جوری که داری یواشکی نگاه میکنی میدانی که دروغ نمیگویی  و در جواب یه لبخند میگیری که توش یه خجالت با نمک و حیا داره . بعد از پر روییت خجالت میکشی.

همه چیز خیلی فرق دارد وقتی که تو هستی.

همه چیز به شدت زیباست و به شدت قشنگ که آدم هنوز هی اشک تو چشماش جمع میشه.

برای من فرق نمیکنه اگه این حرفا تکراری شده ... همه ی اینها زیباست و چیز زیبا، بی گفت و گو مفید هم هست !

شاید اگه اینجا بودی میگفتی : وا! نکنه حرفام که از ته دل میاد دیگه به دل نمیشینه و تکرار مکرراته؟

نه بابا! امشب باز از اون شباس!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد