وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

خوبه ... خوابم نمیبره...

تمام روز و منتظر بودم که قراره یه ساعتی توی عصر زنگ بزنم...

تمام جمله هامو برای گفتن آماده کردم.

بعد از کلی استرس و ... آخرش یه خانومی که پیغام گیر بود برمیداشت و میگفت که میتونی ۲۰ ثانیه پیغام بذاری...

نفهمیدم چی باید میگفتم؟ داخلی ۲۵۸؟؟؟ بعد ۲۰ ثانیه صبر میکردم؟

خیلی گیجم...  نمیفهمم. شاید باید پیغام بذاریم بعد زنگ میزنن خودشون؟ آخه مگه میشه؟

امیدوارم تلپاتی همیشگی بینمون کار کنه و خودت فردا زنگ بزنی...

یعنی میشه؟ ...

----------------------------

 چرا تلپاتی بینمون قطع شده... نکنه تو هم گذاشتی رو پیغام گیر؟

نظرات 2 + ارسال نظر
ویروس یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:28 ق.ظ http://DataBus.persianblog.com

من هرگز درباره ی آینده فکر نمی کنم . چون خودش به زودی از راه خواهد رسید == آلبرت اینشتین

امین یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:49 ق.ظ http://webd3.blogsky.com

سلام
یه قالب طراحی کردم فکر کنم به درد وب لاگ تو بخره
ببین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد