وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

I remember when I lost my mind

تمام توانم را جمع کردم تا از سنگ بالا بروم. فقط چند قدم دیگر مانده بود... بالاخره رسیدم...حالا در بالاترین نقطه ی دنیا ایستاده بودم... با غرور پشتم را راست کردم و به دور و بر نگاهی انداختم... بله! اینجا بلندترین جای جهان بود... بادی در غبغب انداختم و رو به جهان زیر پایم فریاد کشیدم:
«آهای! به من نگاه کنید! دیگر بالاتر از من چیزی می بینید؟ چه کسی را جز من یارای این کار بود؟ این من هستم... تنهای تنها ...در اوج!»
پرنده با نگرانی به پایین خیره شد...
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:15 ق.ظ

kashki vaghti ye moghe haii miai update mikoni badesh dobare ye moghe haye dige biai update koni

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد