وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

مرور

دی امسال  میلیون‌ها بار با دی پارسال توفیر دارد.

 وقتی  برف‌ها را توی لباسم می ریختی و وقتی که صورتم از سرما بی‌حس میشد... میدانی، قدرش را می‌دانستم. وقتی سرماهایم را با گرماهایت مینوازی و وقتی صدایم می‌کنی... وقتی میایی... وقتی انگشتانم از خوشحالی در دستهایت می‌رقصند... وقتی تنم در آغوشت گرم می‌شود... وقتی در گوشت زمزمه می‌کنم... من به خوبی می‌دانم.. من قدر لحظه‌هایم را میدانم! من خوشبخت ترینم.

یادم آمد چقدر دلتنگت بودم....

خوشحالم که هستی... همیشه باش :*

 

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:41 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
خوبه گاهی مرور کنی..(خوشحالم که هستی... همیشه باش :*)........پس قدرشم بدون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد