وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

چه کنم که چیزی بگویی...

یعنی این‌طرف‌ها هم نمی‌یایی؟ دلتنگی‌ام از ندیدن نیست... فکر کنم از جای دیگر است.

دلم برای صدایت تنگ شده ... دلم برای لمس‌کردن‌هایت تنگ شده... دلم برای نگاه ممتدت در چهره‌ام تنگ شده... دلم برای نوازش‌هایت و لبخند‌هایت تنگ شده...

دلم برایت همیشه تنگ می‌شود... حتا الان ... همین الان که تلفن را قطع کردم...

می‌دانم توقع زیادی است...

توقع زیادی است...

ببخشید که همه‌اش را می‌خواهم. من خیلی خودخواهم... تو را به تمامی از آن خود میدانم!

می‌دانم ، توقع زیادی است...

 

نظرات 1 + ارسال نظر
توحید چهارشنبه 20 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:32 ق.ظ http://niid.blogsky.com

نه تو خودخواه نیستی دوست من! هر آنچه که دوستش داری مال توشت. فقط تو نه کس دیگری!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد