وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

سالگرد پنجم

خوب 8 خرداد یا 9 خرداد 5 سال گذشت...

و از اینکه کنار هم بودیم هیچی بهتر نبود...

برای من هیچی زیباتر از دیدن صورت تو نبود

و برای من هیچی قشنگ تر از کشیدن سر انگشتات به نوک انگشتام نبود.

نگاهت باعث شد که  بعد از مدت‌ها احساس کنم که خیلی هم دور نیفتادیم

و فکر کردم که این همون حسیه که منو زنده کرده

همون حسیه که منو بیدار کرده

و این همونه- همونی که منو آروم می‌کنه...

وقتی برگشتم بعد از مدت‌ها توی آیینه به خودم لبخند زدم

من عاشق برق اون چشمام

من عاشق لبخندتم

همیشه بخند

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:25 ق.ظ http://titanic.blogsky.com

****¤¤¤سلام¤¤¤****
******¤¤¤¤¤****بلاگ خوبی داری****¤¤¤¤¤******
****¤¤¤به من هم سر بزن خوشحال می شم¤¤¤****
****¤¤¤نظرت رو در مورد تبادل لینک هم بگو¤¤¤****
****¤¤¤بای¤¤¤****

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد