وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

کارخانه‌ی آدم کشی

 زندگی خانواده ما هرگز به روز‌های خوبش باز نخواهد گشت.جادوی سیاهِ جادوگر پیر زندگی من و سه نسل بعد از من رو گرفتار طلسمی نا شکستنی کرده و اسم شومِ من تا ابد روی چهره تاریخ خط خطی شده.تقدیر بر خلاف انتظار با عدالت رفتار نخواهد کرد.گناه من خانواده را تا گلو توی لجن فرو خواهد برد و کلاغان بر تن رنجور ما نوک خواهند زد.من تا ابد تاوانش را پرداخت خواهم کرد و بخت شومم از این طلسم رها نخواهد شد. معجزتی شاید یا اشاره‌ای از بالا که چشم مان به درگاهش خشکیده‌. راضی به لبخندی که لحظه‌ای دل مادرو پدرم را شاد کند...

می‌گویند دستهایت را اگر خیلی بالا بگیری صدایت را می‌شنود... و من دست‌هایم را بالا می‌گیرم، بالا ، بالا بالاتر...

نظرات 1 + ارسال نظر
چاشته های میهنی شنبه 13 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:56 ب.ظ

درود
http://www.chashteha.blogspot.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد