وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

شفق قطبی از منظر پنجره برجهای دریاچه

راستش امروز بعد از مدت‌ها عکسی باحال تر از شفق قطبی برای تصویر desktop ام پیدا کردم.

عکس lake  خونه وقتی که بارون پر اش میکنه و آفتاب کمی میافته توش و عکس ساختمونا توش معلوم میشه و اون ته یه جای سبز و قشنگه .

یاد همه لحظه‌های قشنگ میافتم که موقع نگاه کردن به اون منظره داشتم.

وقتی تو نبودی و من می‌رفتم اونجا وایمیستادم و به زندگی با تو فکر می‌کردم.

وقتی یواشکی لای در و باز می‌کردم تا هوای بیرون بیاد توی خونه.

خیلی خیلی عالی بود.

فکر کنم این تصویر و از همه بیشتر دوست دارم حتا از شفق قطبی که قراره از نزدیک ببینیم.


نظرات 1 + ارسال نظر
هومن چهارشنبه 25 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:08 ق.ظ http://www.pink-floyd-hp.blogfa.com


چه عجب از سفر برگشتید :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد