وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

چند روز بعد از بد

برای من یک پنگوئن خیلی مهم است

یک زرافه که گردنش خیلی دراز است

یک ماهی که خیلی کوچک است

یک کرگدن خیلی عصبانی

و درخت و شاخه و برگ

برای من دنیا خیلی مهم است و من جدی ( نه برای فیگور اضافه) به گرمایش زمین فکر می‌کنم.

برای من یک انسان مهم است. انسان بخشی از بقیه طبیعت است.

روح مهم است و نگرش هر فرد به جامعه ارزشمند است.

برای من عشق و اخلاق مهم است عین رود زلال و جاری باید باشد.

برای من رنگ مهم است، سبز مهم است !

خاک سرزمینم مهم است و تعداد ابر‌هایی که در روز از بالای سر من و شهرم می‌گذرند.

برای من سبزه‌هایِ نو رسیدهِ سر کوچه زیرِ سطل زباله مهم است.

برادرم، خواهرم، مادر و پدرم، دوستم، عشقم مهم است.

شادی و پرواز مهم است.

برای تو هم هست؟


نظرات 1 + ارسال نظر
پائیز چهارشنبه 9 دی‌ماه سال 1388 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.paiz.ir

سلام:
آره جدا" مهمه...
موفق باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد