وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

یقه اسکی مشکی با گردنبند وگوشواره و دستبند بافتنی


گاهی فکرمی‌کنم تمام چیزی را که همیشه می‌خواستم همیشه داشتم...

برای من اتفاقی افتاده

 تعجب میکنم که آدمها توی هم دنبال چی می‌گردن؟

خانواده برای من عجیب است

من دوست دارم

گاهی هم میتوانم عق بزنم

برای من لبخند زدن به درخت‌ها یا به آسمان یا به برگ‌ها یا به کوه‌ها عجیب نیست

همین چند وقت پیش که یادم رفت به گلدانمان دو روز آب بدهم و بد تندی آب دادم و التماسش کردم که بلند شود و شد...

برای من تشکر کردن از گلدان خانه برای اینکه بعد از دو روز سرش را با افتخار بالا کرد و خندید عار نیست.

برای من تنها بودن افتخار نیست

زن بدون عشق عین گلی بدون آفتاب است و من قبول دارم

برای من داد زدن اینکه من عاشقت هستم خیلی افتخار است

من خجالت میکشم که وقتی تنهایی توی خانه با موسیقی معلق میزنم کسی ببیند و نمیدانم هنوز که چرا؟!

برای من گردنبند طلا قشنگ است ولی در مقابل یک account last fm که تو برایم روی اینترنت 6 ماهه باز میکنی هیچ است.

برای من نگاه عجیب دختر‌های فامیل به صورت بدون آرایشم و دست‌هایم با دستبندهای بافتنی خنده‌دار است.

من همیشه تمام چیزی را که خواسته‌ام داشته‌ام...


پ.ن :راستی شوهر خاله‌ام مرده.

نظرات 2 + ارسال نظر
شب روز جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:24 ب.ظ

من تمام چیزی را که می خواستم دارم

هومن سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ق.ظ

به نظرم این خیلی خوبه که آدم چیز هایی رو که دوست داشته باشه رو داشته باشه : )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد