وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

قصه‌های من و آی‌پاد

دنیا باگ دارد من مطمئنم...

یک جایش ایراد دارد.
به نظرم ایراد دارد.

منظورمن سیراب شدن کامل از زندگی نیست...

زندگی  لنگ میزند.

امروز من با آی‌پادم از تجریش تا ونک پیاده رفتیم

خوبیش این است که وقتی موقع Bili jean است من جلوی پارک ملت بودم.

و وقتی که crawl از placebo بود من داشتم برمیگشتم.

خلاصه یکی از بهترین و خوشایند ترین لحظه‌هایی بود که منو آی پادم باهم می‌گذرونیم.

با اینکه باهاش خیلی حال میکنم ولی امیدوارم روزهای من و آی‌پاد به روزهای من و تو تبدیل شه زود.

یعنی این بار universe با من راه میاد یا بازهم از اون قصه‌های همیشگی سمبل کرده؟

فردا میخواهم بام تهران را تست کنم.

من و آی‌پادم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد