وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

روحیه به خود....

من باید ادامه تحصیل بدم... و این اولین هدف من خواهد بود.

من به خودم ثابت میکنم که من استحقاقش رو درم.

من از بهترین مراکز دنیا مدرک دکترامو می‌گیرم.

من لایقش هستم.

من میتونم.

من به آرزوی خودم میرسم.

شک نکن مریم.

مسیرت درسته!

من آرزو دارم و خیالپردازم و این همه‌ی چیزی ه که دارم و ازش بهترین استفادهرو میکنم.

امروز

قدم اول

 BA multimedia

من میتونم.

اگر یه اسکل‌هایی در بهترین دانشگاه های دنیا دارن مدرک دکترا میگیرن پس من حتما میتونم.

نظرات 2 + ارسال نظر
عرفان از شیراز سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 07:38 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
احسنت به اراده
موفق باشید
منهم از خوانندهای خاموشتون هستم ولی این اعتماد به نفس وادار به ظهورم کرد

پرستیدنی سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 09:45 ق.ظ http://deeba.blogsky.com

سلام
چه جل
پستای اخرمون مس هم شد
هر دو دنبال اراده ایم
موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد