وسوسه

وسوسه

شخصی
وسوسه

وسوسه

شخصی

and the cornerstore mends broken hearts

خنده دار ترین حالت امتحان reading  موقعی است که به جای خواندن و تست زدن من غرق ماجرای عاشقانه‌ی بحث می‌شوم که پادشاه سنگدل حاضر نشد به شوالیه بوته یا تخمی برای کاشتن چای بده و می‌خواست مونوپول چای و توی دستش داشته باشه و بوته‌های چای رو ملکه‌ی عاشق  زیر خروارها  گل  قایم کرد و به عنوان سوغات با شوالیه خوشتیپ ( طبق گفته‌ی ریدینگ) به مملکتش فرستاد  و این شد که تونستن اونها هم چای بکارن و بعدها هم فک کنم میلیاردر شدن.

کل بحث راجع به پخش شدن چای در سرتاسر دنیا و همه گیر شدنش بود ویه پاراگراف کوچیک یه داستان عاشقانه داشت و من از تمام بحث جدی چای پرت شدم توی این پاراگراف و خوندم و خوندم.... و کشیدم‌شون و انیمیشنش روهم ساختم...

بعد سریع تست زدم تا برگردم و اون پاراگراف و بخونم و بخونم و بخونم....

بعد فهمیدم که تست زدن من عین زندگی کردنمه... بقیه رو سریع سریع رد می‌کنم تا قسمت عاشقانه زندگیم رو هی ببینم و تکرار کنم و توش باشم.

اگه درستش این نباشه ولی  قشنگش همینه...

شاید برای همینه که از تکرار جمله‌هام خسته نمیشم... قشنگیه حضورت برای من از همش مهمتره!

نظرات 1 + ارسال نظر
آلفا دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ق.ظ http://alpharays.blogsky.com/

میدونی از چی خندم میگیره؟
از اینکه منم وقتی داشتم میخوندم داشتم انیمیشنش هم تو ذهنم میساختم..!! وقتی دیدم تو هم همین کار رو میکنی خیلی ازت خوشم اومد.. :))

کار خیلی قشنگی میکنی که زندگیت رو عاشقانه می‌بینی..
مواظب خودت باش دوست من.. :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد